W nasz proces wpisaliśmy poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii. Chcemy dzielić się tą wiedzą z Wami, aby Internet stawał się lepszym miejscem.

Klątwa wiedzy może dopaść każdego z nas. W tym artykule przeczytasz czym jest klątwa wiedzy, jak wpływa na marketing oraz jak ją zwalczyć.

W Resolut bardzo poważnie podchodzimy do tematu dostępności. Staramy się, aby nasze realizacje mogły być odbierane przez jak największe grono odbiorców. Edukujemy siebie i innych w tym zakresie. Dzisiaj rozwijam ten temat i wskazuję najpopularniejsze problemy z dostępnością, jakie spotykam na stronach internetowych.

Buyer persona pozwala na tworzenie i optymalizację procesów marketingowych i sprzedażowych. To cenne źródło informacji dla różnych działów Twojej firmy. Przeczytaj, jak stworzyć skuteczną buyer personę B2B i dlaczego Twoje aktualne podejście może być błędne.

Jak napisać dobry tekst marketingowy? Od czego zacząć i na co zwrócić uwagę? W tym wpisie dzielimy się naszą wiedzą jak pisać dobre teksty.

Projektowanie treści marketingowych z uwzględnieniem dostępności może poszerzyć grono odbiorców kampanii. Jak tworzyć czytelne kampanie?

Wypróbowaliśmy kilka aplikacji AI do pisania tekstów i mamy parę spostrzeżeń. Przeczytaj jak narzędzia sztucznej inteligencji mogą pomóc Ci w content marketingu.

Strona internetowa restauracji to jej własne miejsce w sieci. Od czego zacząć jej projektowanie? Co na niej umieścić i jak ją wykonać? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, że to nie takie trudne, jak się wydaje.